fbpx

7 SAMMU KEHAKAALU PÜSIVAKS LANGETAMISEKS

Facebooktwitterpinterestmail

Kuidas kaalu langetada

1.Loo kalorite defitsiit: kaalu langetamiseks peate põletama rohkem kaloreid kui tarbite. Seda on võimalik saavutada tasakaalustatud ja vähem kaloreid sisaldava toitumise, füüsilise aktiivsuse suurendamise või mõlema kombinatsiooniga.
2.Söö rohkem valku: Valk võib aidata tunda kauem täiskõhutunnet, mis võib vähendada tarbitavate kalorite arvu. Heade valguallikate hulka kuuluvad kana, kala, kaunviljad ja piimatooted.
3.Suurenda kiudainete tarbimist: kiudainerikkad toidud võivad aidata tunda , et kõht on täis, vähendada isu ja kiirendada seedimist. Head kiudainete allikad on puuviljad, köögiviljad, täisteratooted ja kaunviljad.
4.Väldi magusaid jooke: suhkrurikkad joogid, nagu gaseeritud limonaadid ja puuviljamahlad, on kõrge kalorsusega ja võivad aidata kaasa kaalutõusule. Selle asemel joo vett, magustamata teed või gaseeritud vett koos puuviljamahlaga.
5.Maga piisavalt: unepuudus võib mõjutada hormoone, mis reguleerivad nälga ja täiskõhutunnet, põhjustades ülesöömist. Püüdke magada igal ööl 7–9 tundi kvaliteetset und.
6.Vähenda stressi: stress võib põhjustada ülesöömist. Stressi juhtimise viiside leidmine, näiteks treeningu, meditatsiooni või teraapia abil, võib aidata kaalust alla võtta.
7.Leia endale meelepärane füüsilise tegevuse vorm: regulaarne füüsiline aktiivsus võib aidata põletada kaloreid, kasvatada lihaseid ja parandada üldist tervist. Leia endale meelepärane treeningvorm, nagu tantsimine, rattasõit või ujumine, ja muuda see oma rutiini tavapäraseks osaks.


Pea meeles, et kaalu kaotamine on teekond ja see nõuab kannatlikkust ja järjepidevust.

© Ela tervelt 100 aastat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.