13 eriti lihtsat nippi, millega kehakaalu alandada

Facebooktwittergoogle_pluspinterestmail

Et kehakaal peale järjekordset dieeti  püsivalt alla jääks, peab väikeseid muudatusi viima ka oma igapäevaellu. Ainult järjepidevusega on võimalik pääseda järgmisest ootamatust kaalutõusust. Alltoodud väikesed muudatused, millega kehakaalu alandada, on erakordselt tõhusad. Ainult juhul,  kui neid rakendada järjepidevalt ja ilma eranditeta.

13 lihtsat nippi kuidas kehakaalu ohjeldada

• Ära vaata televiisorit ja hoidu lugemisest söömise ajal. Väldi ka silmadega arvutis või telefonis olemist. Söömise ajal teiste asjadega tegelemine rikub seedesüsteemi. Ainevahetus aeglustub ja kaal hakkab tõusma.
• Pane vajalik toidukogus valmis ning ülejäänu pane tagasi külmkappi.
• Hoia ahvatlevad toidud kodust eemal.
• Ära mine toidupoodi tühja kõhuga. Nii väldid ebavajalike asjade korvi ladumist.
• Enne poodi minekut tee nimekiri vajalikest asjadest. Hoia nimekirjast rangelt kinni.
• Hoia alati tervislikud toidud käepärast.
• Asenda pidev näksimisisu mõne teise meelepärase tegevusega ja keskendu sellele.
• Pese hambaid peale sööki. See vähendab isu.
• Ära söö pidudel või einelauas püstijalu.
• Paku välja, et tood peole ise tervislikku toitu.
• Pargi oma auto sihtmärgist kaugemale. Nii kasvab päevas astud sammude hulk märkamatult.
• Käi lifti kasutamise asemel trepist. See on tegelikult väga lihne.
• Pea toidu ja füüsilise aktiivsuse kohta päevikut. Saadaval on hulgaliselt mugavaid ja lõbusaid äppe, mida on telefonis või arvutis lihtne täita.

Ela tervelt 100 aastat

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

EnglishEestiSuomi