Kilpnäärme ravi joogaga- halasana video

Facebooktwittergoogle_pluspinterestmail

Kui tahad elada kaua ja olla terve, peab selgroog olema painduv ja nõtke. Samuti on oluline hoida korras elutalitlust kontrollivad näärmed, mis tagavad keha normaalse töö. Kilpnäärme ravi joogaga on tõhus.

Halasana   aitab närvisüsteemi korras hoida, ergutab ja noorendab ajuripatsit ning kilpnääret. Harjutus ravib valulikke õla-ja küünarliigeseid, artriite, lumbaagot, laienenud maksa ja põrna ning kaotab kõhugaasid.

Sooritamine:

Algasend selili. Aeglaselt tõsta jalad üles samal ajal sissehingates. Vajadusel toeta kätega selga. Kui jalad on üleval, alusta väljahingamist ja langeta jalad üle pea, kuni puudutad varvastega maad. Ole selles asendis nii kaua, kui võimalik. Võid olla hingamata või hingata ainult pindmiselt. Sülje neelamist peaks vältima. Algasendisse tule ettevaatlikult, samal ajal sissehingates. Tee kuus kordust. NB!- esimestel kordadel ei pea varbad maad puudutama, kuid kord-korralt painduvus paraneb. Ei tohi suruda üle valupiiri.

Harjutus teeb erksaks ja noorendab. Paraneb kõigi kehaosade varustamine värske  hapnikurikka verega. Kaob unetus ja närvilisus.

Rasedatel lubatud kuni 3. kuuni. Üle 65.-aastastel alustada ettevaatlikult ja vastavalt tervislikule seisundile. Vajadusel konsulteeri oma raviarstiga.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

EnglishEestiSuomi